Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben
ÖN A LEGJOBB HELYEN JÁR - VÁSÁROLJON SZAKÉRTŐTŐL!
Termékek
    Facebook

    Hírlevél feliratkozás
    Vezetéknév: 
    Keresztnév: 
    E-mail: 

    Feliratkozás

    Bankkártyás fizetés

    Hírek

    Mi a legnagyobb, aminek még van értelme városon belül?

    Kedves Nepperűző!

    Robogót szeretnék vásárolni nagyjából 800e Ft-ig (+átírás, teljes átvizsgálás, stb...)

    Városon kívül ritkán mennék vele, mégis a 3-4-500 ccm robogókkal szimpatizálok, mivel lesz, hogy 180 kg emberanyaggal fogok vele közlekedni.

    Mindenenképp itthon forgalomba állított robogót szeretnék venni. Utolsó gépem egy 2003-as Burgman volt, amit nagyon szerettünk, azt az apróságot leszámítva, hogy a kuplungja úgy visított elindulásnál, hogy rossz volt hallgatni. Elmagyarázták, hogy ha kicserélik az egészet, akkor is vissza fog térni a hiba, mert nem igazán városi közlekedésre találták ki azt a motort.

    Szeretnék találni egy olyan robogót, ami elvisz 2 embert is, ha úgy alakul, de mégsem fogyaszt 6 litert (vagy esetleg többet, mert akkor inkább kocsit kéne venni). Ennyi pénzért szeretnék találni egy olyan típust, ami 5 év múlva sem rohad ki alólam.

    Volt két Apriliám annó, így azt a márkát nagyon messziről elkerülném a katasztofális tapasztalatok miatt.

    Segítségét szeretném kérni abban, hogy melyik modell lenne a leginkább megbízható/ésszerű/élvezetes robogó a leírtak alapján.

    Segítségét előre is nagyon köszönöm!

    Üdvözlettel,

    KoniForPrez

    Kedves KoniForPrez!

    Első gondolatom az volt, hogy neked Suzuki Burgman kell, de 2007 utáni, aluhengeres. Lényegesen tartósabb, mint a korábbi modellek, ismered is, valószínűleg szerelőd is van hozzá, a kínálat is bőséges. Ha valamiért nem lépnél még csak hasonló folyóba sem kétszer, akkor a Yamaha Majesty 400 jó vétel, kimondottan jó minőségű robogó, igaz, drágábbak hozzá az alkatrészek, mint a Suzukihoz, pláne ha összecsukod, és nem csak kopó-fogyó dolgok kellenek.

    Burgman 400, 2007-es
    Burgman 400, 2007-es

    Ugyanez igaz a Honda Silver Wing 400-ra is, amiből felesleges megvenni a hatszázasat, ugyanis ehhez ez a jó blokk, a hatszázasnak kicsit alulméretezték a vázát, a tökéletes dívány-érzést a kisebb is tudja.

    Majesty 400 2004-ből
    Majesty 400 2004-ből

    Ha nem fetrengeni szeretnél, akkor nagyon jó vétel a Gilera Nexus 300 - nem sokkal gyengébb az 500-asnál, elég jól tartja vele a lépést, de könnyebb, jobban kezelhető, takarékosabb és lényegesen megbízhatóbb. Bár műszakilag rokon az Apriliákkal (Piaggio csoport), nem betegágy, hanem egy nagyon jó külsejű, sportos viselkedésű robogó.

     Üdv:

     Nepperűző

    http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2016/07/06/mi_a_legnagyobb_aminek_meg_van_ertelme_varoson_belul/

    Jön a Ducati robogó?

    A Ducatival kapcsolatban már többször láttak napvilágot olyan találgatások, melyek egy robogó érkezését valószínűsítették. A feltevések azonban eddig mindig hamisnak bizonyultak. Most azonban megjelent egy parányi reménysugár a sokak által várt modellel kapcsolatban. Az olasz motorkerékpár-gyártó elnök-vezérigazgatója, Claudio Domenicali ugyanis interjút adott a Moto.it-nek, melyben többek között szó esett a robogóról is.

    A bolognai vállalat első embere a konkrét kérdésre úgy felelt, hogy "nem lenne istenkáromlás egy Ducati emblémával ellátott robogó". Domenicali emellett azt is elmondta, hogy lényegében sose zárkóztak el teljesen egy ilyen modell megalkotása elől. A vezető úgy véli, hogy a Ducati egy olyan márkanév, amit elméletileg akármire rá lehet "aggatni". Így akár kávéscsészére, vagy egy robogóra is rákerülhet a logó.

     

    A BMW példájából kiindulva, valóban lenne keresnivalója egy Ducati robogónak. A bajor gyártó kínálatában immáron három ilyen modell található. A C 600 Sport és a C 650 GT mellé ugyanis nemrég megérkezett a C evolution, amit a másik két robogóval ellentétben nem belső égésű, hanem elektromos motor hajt.

    Head-Up Display bármilyen bukósisakhoz

    A vezető okostelefonjához kapcsolódik

    Az elmúlt években a motorkerékpár piacon is megjelentek az úgynevezett Head-Up Displayek. Ez a technológia lehetővé teszi, hogy a sofőrnek ne kelljen lepillantani a műszerfalra ahhoz, hogy a járművel kapcsolatos legfontosabb információkat megtudja. Ennek köszönhetően kisebb a balesetveszély.

    Az utólagosan felszerelhető konstrukciók egyik legújabbika a headsUP. A bevezetési kampánynál tartó eszköz az elektronikát tartalmazó dobozból és a kivetítőből áll. Előbbit a sisak tarkórészére, utóbbit előre, a plexi mögé kell helyezni, a kettőt összekötő kábelt pedig el lehet rejteni a bélésben A szerény méretű kiegészítő az információkat a vezető okostelefonjától "gyűjt be" vezeték nélküli kapcsolaton keresztül. Ugyanennek a Bluetooth technológiának köszönhetően arra is képes a headsUP, hogy a mobilon tárolt zenéket lejátssza. Mindezeket egy Android és iOS platformon is futó alkalmazás segítségével lehet beállítani.

    A konstrukciónak nagy előnye, hogy jóformán bármilyen normál bukósisakkal kompatibilis. A hátrányai közül viszont kiemelhető, hogy erős napfényben nehezebbé válhat a kivetített adatok leolvasása. Ezt a negatívumot úgy próbálják megoldani a készítők, hogy háromszorosára növelik a kivetítő fényerejét. A headsUP vételára 225 dollár, a megrendelések pedig nagyjából egy év múlva kerülnek kiszállításra.

    https://youtu.be/zYyf0niKGu0 

    Gogoro Smartscooter

    Aki kicsit is jártas az telefonok világában, az biztosan ismeri a tajvani HTC-t. Felmerülhet a kérdés, hogy mit is keres az oldalon a telefongyártó: a válasz pedig az, hogy a HTC két exvezetője robogógyártásra adja a fejét. Persze nem holmi átlagos vasat akarnak piacra dobni, a Gogoróval alapjaiban kívánják megreformálni az elektromos robogók piacát.

     

     

    Eddig az elektromos motorok esetében nagy hátrányt jelentett a komoly töltési idő. Ezt kívánja orvosolni a Gogoro Smartscooter cserélhető akkumulátoraival, amit állítólag 6 másodperc alatt ki is vehetünk. Külön töltési lehetőséget a motoron nem is találunk, csak magánál az akkumulátornál, amire olyan töltőállomásokat dolgoztak ki, ahol gond nélkül friss cellákra cserélhetjük akkumulátorainkat. Persze felmerül a kérdés, hogy ennek a kiépítése mennyi időt vesz majd igénybe, ha egyáltalán kiépül, de itt véleményem szerint nem magán a motoron van a hangsúly, hanem az új koncepción, ami lehetőséget biztosít az elektromos meghajtású járművek fejlődéséhez.

     

     

    Ezen felül szinte elvárható egy mobilvilági kapcsolatokkal rendelkező cégtől, hogyha robogót épít az "okos" is legyen, ennek fényében a Gogoro kommunikál a telefonunkkal, több funkciót innen is elérhetünk és kezelhetünk. Amennyiben ez okos órával is működik egyenesen a Knight Riderből üdvözölhetjük KIT robogó verzióját.

    Pofon egyszerű lesz a robogók elektromossá alakítása

    A BOSCH bejelentette, hogy a motorkerékpárokra szakosodott részlege (ami idéntől függetlenül működik az anyavállalattól) 2016-ban egy újfejlesztésű, elektromos agymotorral és egy következő generációs blokkolásgátló rendszerrel áll elő.

     

    galéria Bosch: elektromos agymotor és ABS10

     

    Előbbi egy olyan villanymotor lesz, amit kifejezetten a robogókhoz akarnak kínálni és arra szolgál, hogy a hátsó kereket egyszerűen lecserélve elektromos alapokra kerüljön a városi közlekedés. A 2,4 lóerős (rövid ideig ennél nagyobb teljesítmény leadására is képes) szerkezetet első körben csak Kínában tervezik forgalomba hozni, ahol különösen magas a robogóval ingázók száma (egyes becslések szerint körülbelül 120 millió van forgalomban). De nincs kizárva, hogy későbbiekben máshova is eljut. Utóbbi ABS10 néven érkezik és azzal a céllal jön létre, hogy a kisköbcentiméteres, olcsóbb motorkerékpárokban szolgáljon, melyekbe a drágább rendszereket értelmetlen beszerelni. Az ABS9-eshez képest, ez az új konstrukció 45 százalékkal kisebb és 30 százalékkal könnyebb. Ráadásul kétféle variációban készül: egycsatornás (csak első kerékhez), illetve kétcsatornás (mindkét kerékhez).

    Örömmel tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy üzletünk idén ismét elnyerte az év legsikeresebb Moped91 Scooter Parts értékesítője címet.

    Köszönjük minden ügyfelünknek, akik nélkül ez az eredmény nem sikerült volna!

    Vevőtalálkozó 2015 1. hely

    https://www.google.hu/maps/place/Budapest,+Szentmih%C3%A1lyi+%C3%BAt+116,+1154/@47.553595,19.1292993,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4741dafb1be147a9:0xa08ce80574b39f2b!8m2!3d47.553595!4d19.131488

    Kosárba

    Kosárba helyezve

    Betöltés...

    ...
    Hiba

    Sikertelen művelet

    Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.